Translate

Monday 5 March 2018




Duit akan jadi bernilai sekiranya kita dalam keadaan sihat walafiat dan duit akan ada NILAI setelah kita terlantar di HOSPITAL.

Duit bukan lah segalanya kerana nikmat SIHAT itu yang paling UTAMA.

IPORURU HERBAL REMEDY Produk Ajaib membersihkan darah dari bertoksid atau bahasa mudah nya mencuci darah kotar membantu menyelesaikan masalah kesihatan anda dengan cara semula jadi melalui herba-herba yang terpilih dan terbukti berkesan dengan izin allah, in shaa allah, aamiin.

JOM CUBA ATC HERBS SEKARANG.

Hidup Sihat Kesihatan Terjamin Dengan ATC Herbs, In Shaa Allah.

Alangkah bagusnya jika IBU atau Ayah boleh beribadah dengan sempurna tanpa masalah kesihatan seperti kebas, sakit sendi, dan lain-lain lagi.

Ramai IBU atau BAPA yang bila usianya meningkat akan mengalami masalah kesihatan yang kronik akan menyukarkan mereka untuk beribadah.

Adakah IBU atau Bapa Menghadapi Tanda-Tanda Berikut :-

* Rasa lemah pada bahagian tangan 

* Rasa sakit dan berdenyut pada sendi

* Rasa kebas bila duduk terlalu lama masa beribadah

* Rasa mencucuk-cucuk bila sejuk pada sebelah malam atau awal pagi

Sintom-sintom penyakit yang akan dihadapi jika menghadapi seperti tanda-tanda di atas:

* Strok

* Kencing Manis

* Migrain

* Sakit Jantung

* Dan Lain-Lain Lagi

Jika mempunyai tanda-tanda di atas, BERISIKO TINGGI untuk diserang antara senarai penyakit-penyakit tersebut.

Lakukan SESUATU DENGAN SEGERA untuk pencegahan dan menghindari penyakit yang serius.

YANG PENTING !!!!

BENARKAN SAYA melalui PRODUK ATC HERBS membantu menyelesaikan masalah kesihatan anda, ibu atau bapa anda, rakan-rakan anda, jiran-jiran anda, sedara mara anda SECEPAT MUNGKIN.

KELEBIHAN PRODUK KAMI DI ATC HERBS !!!

KANDUNGAN ASAS : 


IPORURU
Iporuru adalah sejenis herba tradisional Peru dan perumusannya telah berkesan membantu beribu-ribu orang pesakit, Ia boleh membantu menyelesaikan jangkitan penyakit telinga, kanser payudara, jangkitan saluran kencing, neuralgia, keputihan, hepatitis, rhinitis, buasir, penyakit sendi, radang paru-paru, kurap, batuk, radang ovarium, sakit haid, jerawat, nefritis, endometritis, ophthalmia, sakit gigi, bronchitis, sifilis, sakit tekak, asma, resdung, cyctitis, deman, fleckles, artritis, bitnik-bintik hitam, tebuan sengat, sakit pinggang dan punggung, kebas, kurap kaki, penyakit kayap, selsema, pelbagai penyakit kulit, penyakit pruritus. Haid tidak teratur & anda akan dapat melihat hasilnya dalam masa 1 – 6 hari.

CAT’S CLAW-BARK & KELEBIHAN :
Membantu untuk meningkatkan gejala kedua-dua osteoarthritis dan artritis reimatoid, kekacauan system penghadaman termasuk pembengkakan dan kesakitan usus besar (diverticulitis), keradangan usus (colitis) bawah, buasir dan sindrom usus bocor.

GRAVIOLA & KELEBIHAN :
Membantu pencegahan jangkitan bakteria, jangkitan parasit, batuk, keradangan hidung dan kerongkong, herpes dan mengosongkan usus-usus.

HERCAMPURI & KELEBIHAN :
Membantu memperlancar pencernaan. Rawatan hepatitis dan rawatan vena.

CHANCA PIEDRA STONEBREAKER & KELEBIHAN :
Membantu dalam pelbagai masalah saluran kencing termasuk jangkitan, kesihatan & kebengkakan, batu ginjal, masalah saluran penghadaman, termasuk gas, hilang selera, sakit perut, jangkitan usus, sembelit & cirit-birir.

ACHIOTE LEAF & KELEBIHAN :
Membantu untuk merawat masaalah kulit, menghilangkan sakit parut, hepatitis, afrodisiak, anti-bersifat berak darah dan anti-pyretic.

WIRA-WIRA & KELEBIHAN :
Membantu untuk anti-asma. Kanser, tumor, bronchitis dan antibiotic yang kuat.

CALA HUALA & KELEBIHAN :
Membantu dalam pemulihan tempat halus dan luka, menghapuskan asid urik (mengubati artritris reumatik) membersihkan darah, merawat penyakit kulit seperti ekzema, psoriasis dan dermatosis, memperbaiki masalah-masalah paru-paru, buah pinggang dan pundi kencing, anti keradangan, analgesia (sakit pelegaan), anti virus, anti kulat.




FUNGSI UTAMA ATC HERBS PRODUK AJAIB : 

Membersihkan Darah Dari Bertoksid @ Mencuci Darah Kotor :


Darah kotor adalah keadaan di mana darah mengandungi toksid. Darah kotor boleh menyebabkan banyak masalah kesihatan. Darah seharusnya mengangkut oksigen dan nutrisi yang diperlukan tubuh untuk memberikan organ tubuh kita makanan. Pemakanan tidak seimbang, berkolestrol tinggi, terlampau manis, masin atau masam selalunya akan mengganggu sistem pencernaan badan kita. Bahan-bahan yang berlebihan tadi akan tertinggal dalam badan kita bila ianya tidak dinyahkeluarkan dengan sempurna. Kebanyakan makanan pula mengandungi pengawet, penaik, perisa tambahan, perasa dan pewarna tiruan akan larut dalam darah sebagai toksid yang akan menyebabkan darah menjadi pekat dan kita istilahkan ianya sebagai “Darah Kotor”. Dan punca lain yang sangat merbahaya ialah pelbagai jenis ubatan moden yang berada dipasaran yang diproses berasaskan dadah. Ianya sangat popular sebab ianya cepat bertindak.
Kepentingan darah bersih yang tidak bertoksid kepada organ dan sistem badan :
Darah yang bersih akan dipam berulang-alik masuk dan keluar kepada setiap organ badan, segaligus mempengaruhi sistem badan, sistem imun, antibodi, sistem saraf, hormon dan sebagainya. Bagi memastikan sistem ini berfungsi dengan baik kita sangat-sangat memerlukan darah yang bersih dengan kandungan oksigen dan zat yang diperlukan secukupnya serta mempunyai kadar kecairan yang sesuai. Darah yang pekat dan kotor akan menjejaskan semua sistem, sekaligus akan menghasilkan berbagai-bagai penyakit yang berkait dengan darah, saraf, organ dan lain-lain.
Apakah penyakit yang senang dan selalu dihidapi oleh mereka yang mengandungi darah yang bertoksid?
Contoh penyakit-penyakit yang disebabkan darah yang bertoksid:
Jangkitan kuman dalam darah
Darah tinggi
Kencing manis / diabetis.
Kegemukan
Gatal / berkudis
Sakit / lenguh-lenguh urat-saraf
Mudah letih
Stress
Penyakit kulit seperti kurap, panau atau badam
Sakit jantung
Komplikasi hati
Buah pinggang
Buasir
Batu karang
Hapetitis B
Senggugut
Strok
Uluran / medu
Hulu hati
Radang paru-paru
Ulser
Barah
Kegemukan



Jom saya kongsi sedikit mengapa ATC Herbs ini cepat sangat kesan pemulihan.

Fungsi ATC HERBS
1. Membersih darah (detox)
2. Membunuh kuman (Antibiotik)
3. Tingkatkan tenaga.
4, Testimoni sehingga 45 jenis penyakit kronik.

*Bagaimana proses / bertindak*
ATC Herbs bertindak
Membersihkan toksid dalam sistem tubuh manusia dari atas kebawah, merawat organ penting hingga ke organ biasa dan mengeluarkan penyakit dari dalam keluar melalui perkumuhan.

Sebab itu kebanyakan penyakit yang berkaitan darah, ia akan cepat dapat pemulihan..,berpuluh ribu pengguna sudah pulih sepenuhnya termasuk penyakit2 yang tiada ubat.
Anda susah percaya selagi anda tidak rasa sendiri ATC Herbs. Sama seperti deritanya ketika sakit terlantar atas katil hospital tetapi anda tidak akan faham perasaan mereka selagi bukan anda sendiri yang dalam keadaan atas katil..
Mari menjadi pengguna ATC Herbs sebagai pengawal kekebalan tubuh kita dan merawat penyakit bagi yang sakit.. Semoga ATC Herbs ini terus menjadi makanan harian kita untuk mencegah dan merawat penyakit2 kita semua..

JOM KITA SAMA-SAMA MEMBANTU DIRI KITA SENDIRI, RAKAN-RAKAN, SEDARA MARA, JIRAN TETANGGA YANG MENGHADAPI MASALAH KESIHATAN. IN SHAA ALLAH.



ATC Herbs - Testimoni :








ATC Herbs - Video Testimoni :







DAPATKAN SEKARANG ATC HERBS:-

Cara Bayaran :-










Akaun MAYBANK
1510 7124 2745
Nama : Hamizan Bin Mohd Shah
CDM/Online Transfer
Setelah Bank In, Hantarkan Salinan Receipt Bank Ke No Wasap 60177051651


Berikan Maklumat Berikut Untuk Penghantaran Produk:-
Nama Penuh :
Alamat :

No Tel :

Email :

Wasap Ke 60177051651

CAJ Penghantaran Adalah PERCUMA.



Harga Sekotak ATC-Herbs : 
RM499 Diskaun RM99 
SEKARANG RM400 SAHAJA
Prevention (1 kotak)
Harga 4 Kotak ATC-Herbs :
SEKARANG RM1200 SAHAJA
Treatment Asas (4 kotak)
Harga 12 Kotak ATC-Herbs : 
SEKARANG RM3500 SAHAJA
# untuk kes kronik, Ambil "Fast Track Treatment" RM3,500 (12 kotak) Pesakit kronik tenaga lemah, so tak boleh putus bekalan. Dgn 12 kotak 3 bln - 6bln In Shaa Allah 90% total masalah kesihatan dapat diselesaikan, in shaa allah, dengan izin allah, aamiin. Perubatan lain " konsep fast track treatment" anda perlu belanja RM45K. - RM200K hasil mungkin2. Fikir2kan.



3% PP APABILA MEMBELI DISINI..!!! PURCHASE POINT YANG BOLEH DI TUKAR DENGAN WANG TUNAI..!!! 
Beli produk dengan saya apa yang tuan/puan/cik dapat.
- Saya bagi PERCUMA kad keahlian SHOPY REWARD dan saya akan bagi purchase point(PP) yang boleh di tukar dengan wang tunai, kumpul PP ni apa bila berbelanja di mana-mana merchant yang berkerjasama dengan shopy reward.
- Apabila anda berbelanja di mana-mana merchant shopy reward anda di bayar, orang lain berbelanja anda di bayar dan anda tidur bila orang lain berbelanja anda pun di bayar, baguskan.
- Keahlian PERCUMA seumur hidup dan menjana ekonomi rakyat melalui perbelanjaan di mana jadikan dompet dan handphone anda satu perniagaan.
- Yang bagus nya lagi, pendapatan AUTOPILOT melalui perbelanjaan ini boleh diwariskan dan kita buat kerja sekali pendapatan berkali-kali, in shaa allah kepada allah kita berserah Aamiin.



Dapatkan SEKARANG ATC Herbs :

RichRight Resources JM0640339-M
Person In Charge : En Mizan
No 1036 Felda Air Tawar 2
81920 Kota Tinggi
Johor
Tel: 6010 325 3084
Whatsapp : 6017 705 1651

Leader - Leader MLM Diperlukan, Malaysia - Indonesia - Singapura - Brunai :-


6 comments:

  1. Terbaiklah en.mizan. insyAllah kami akan support

    ReplyDelete
  2. terima kasih di atas sokongan tuan wan suid.

    ReplyDelete
  3. https://www.youtube.com/watch?v=exRKo2SvBpI

    Boleh lihat testimoni penyakit bisa-bisa kaki/tangan dan sakit kulit, dengan izin allah, aamiin.

    ReplyDelete
  4. https://www.youtube.com/watch?v=Myl874YWRFo

    Boleh lihat testimoni penyakit buasir, dengan izin allah, aamiin.

    ReplyDelete
  5. https://www.youtube.com/watch?v=KX-zlDYF11g

    Boleh lihat testimoni penyakit semput atau asma, dengan izin allah, aamiin.

    ReplyDelete
  6. Mr. Slots Archives - Dr.D.Com
    Mr. Slots · 안성 출장마사지 Mr. Slots · Play Slots with · Mr. Slot 충청북도 출장안마 · Play Games 사천 출장샵 on · Play Online · Mr. Slots with Friends · 순천 출장안마 Mr. Slots Casino. 파주 출장안마

    ReplyDelete